onsdag 1 oktober 2008

I frustrationens tecken!

Mötet i fredags ägnade vi åt utformning av affärsplan och diskussioner kring affärsiden och Dagens förkortade möte kan placeras under benämningen frustration då joakim precis före mötet kostade mig flera timmars extra skrivande när han "deletade" stora delar av mitt arbete.
Så pågrund av en underliggande aggrisivitet och stress från min sida beslöt vi oss för att dela upp diverse arbetsuppgifter mellan varandra, dessa ska sedan vara klara att redovisa på ferdag och förhoppningsvis ska vi även då hinna ta reda på tryckkostnader och undersöka behovet av varan för att senare samanställa detta i ett formulär.

Så min enda uppmaning är att var kara med edra uppgifter på fredag så vi kan gå vidare och komma någonstans. Dessutom skulle jag vara j*vligt tacksam om jag slapp att skriva denna förbannade loggboken själv! Annars börjar jag skriva upp mina "logg" arbetstider och kräver att få betalt för dessa genom företagets förtjänster, dock tvivlar jag på att det kommer bli några med den ambitionsnivå varpå ni verkar ha lagt ribban! Tycker inte det verkar som om vi har samma ambitionsnivå och utan att nämna namnet joakim tycker jag att vissa ger indikationer till att bara flyta med på de andra gruppmedlemmars bekostan.

4 kommentarer:

Anonym sa...

om du ska ha extra pengar inbär det som jag tidigare sagt att min bil kommer inte att användas till nåt som har med företaget att göra, dvs jag kommer inte skjutsa ut muggar utan vi får ta bussar dit dom ska.

Anonym sa...

pappersblad menar jag, inte muggar

Anonym sa...

om jag skulle använda min bil i detta skulle hela skiten va på min bekostnad dessutom, inte minst när bensinen har det pris den har... härifrån blir det bara buss...

Produktionsansvarig sa...

Spänningen stiger och intrigerna tätnar! Följ nästa veckas avsnitt utav "Starta Eget" ;)