fredag 17 oktober 2008

Bättre sent än aldrig

De senaste två veckorna har varit en häktisk period med mycket mödosamt arbete vilket resulterat i att bloggen stått still, ungefär som vårat företag... De senaste mötestillfällena har till största del används till att utforma och färdigställa vår affärsplan, en del saker återstår dock att tillägga i affärspanen. Viktigt är att få med våra visioner efter denna starta eget period, kommer företaget leva vidare?

En del saker går dock trögare än väntat och vissa delar har visat sig svårare än beräknat. Vi har t.ex. återigen problem med tryckeriet, vilket återkommande har visat sig vara den svåraste delen att få att fungera. Dock tror jag personligen starkt på vårat koncept och under helgen ska jag slipa på vår idé och utforska andra möjligheter, jag har redan några idéer om hur vi kan få det att fungera.

Slutligen skulle jag uppskatta om Sofia i egenskap av kontorist skulle kunna maila affärsplanen till mig. Hade dessutom varit bra om vi under nästa vecka kan boka in ett extra mötestillfälle där vi kan undersöka intresset för vår idé.

Inga kommentarer: