söndag 21 september 2008

Tillbaka från kursen!

Oj var det första jag tänkte. Att så mycket kan hända ett företag medans maan är borta på kurs i 3 dagar. Riktigt nice måste jag säga.

Jo som tidigare skrivet så har jag varit på kurs i stockholm för att lära mig mer om försäljning så att WallS kan slåss med de stora företagen. Det visade sig att denna kursen var mycket givande, den blandades med en Coldplaykonsert på torsdagenm och biobesök på fredagen. Man blev riktigt taggad att börja driva företaget.

Men inte mer från mig nu... bara en fråga till de övriga i företaget... Mycket bra att ni har kommit på ett namn, men hur kom ni på WallS och hur kan man sammankoppla det med kaffemuggar? :).

3 kommentarer:

Benjamin sa...

är det under benämningen KURS Coldplay konserterna hamnar nu för tiden?????

Produktionsansvarig sa...

haha självklart :). De har ju marknadsfört sig bra=).

Benjamin sa...

haha.. snacka om att vinkla till sin fördel.. XD